مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-03سياسي

اهدای نخستین «نشان اعتبار هنر» به شبان خوش صدای شهرضایی


همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، نخستین نشان اعتبار هنر کشور به مشهدی حسینعلی شبانپور «شبان شهرضایی» اعطا شد.

- همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، نخستین نشان اعتبار هنر کشور به مشهدی حسینعلی شبانپور شبان شهرضایی اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، روز پنجشنبه 13 بهمن ماه اولین نشان اعتبار هنر توسط سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شبان شهرضایی مشهدی، حسینعلی شبان پور اهدا شد.

پوراحمدی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حسینعلی شبان پور گفت: حمایت از هنرمندان در اقصی نقاط کشور عزیز ایران را وظیفه ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر است، با افتخار اولین نشان اعتبار هنر در کشور را به شما، تقدیم می کنیم که هم در عرصه هنر و آواز سنتی عمری را با عشق و اشتیاق سپری کرده اید و هم فرزند گرانقدرتان شهید محمودرضا شبانپور را تقدیم میهن اسلامی نموده اید.

وی با تأکید بر اینکه پس از دیدار محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و اسلامی با شبان پیر و خوش صدای شهرضایی و قول ایشان، نشان اعتبار هنر طراحی و مورد تأیید وزیرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نخستین «نشان اعتبار هنر» به شبان خوش صدای شهرضایی

اهدای نخستین «نشان اعتبار هنر» به شبان خوش صدای شهرضایی