مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 02:202023-02-02سياسي

مدیر کانون های خدمت رضوی بوشهر معرفی شد


آیین تکریم و معارفه مدیر کانون های خدمت رضوی بوشهر با حضور مدیر مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تکریم و معارفه مدیر کانون های خدمت رضوی بوشهر پنج شنبه شب با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی بهزیستی محله امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار شد.

مدیر مرکز خادم یاری و کانون های خدمت رضوی کشور در این آیین، اظهار کرد: کار خادمیاری یک کار تشکیلاتی رسمی و جهادی در ارائه خدمات در راستای محرومیت زدایی و ترویج فرهنگ و معارف رضوی است.

مهدی رضوی کیا با بیان اینکه کارها و سایر فعالیت های خادمیاری باید دارای اثرگذاری عمیق معنوی و زیرساختی عرفانی باشد، افزود: شبکه خادمیاری یک شبکه خودکفا با استفاده از ظرفیت های خیریه مردمی و اجتماعی در سایر نقاط شهری و روستایی کشور است.

رتبه اول بوشهر در پنجمین رزمایش مواسات کشور مدیر مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی کشور در ادامه با اشاره به اینکه بوشهر عملکرد بسیار خوبی در شبکه سازی خادمیاری بنا به نسبت جمعیتی دارد، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در برنامه پویش مهربانی و مرحله پنجم رزمایش مواسات مؤمنانه کشور رتبه اول را کسب کرد و همچنین بوشهر در شبکه سازی پویش خانگی قرآن رضوی و پویش لوازم تحصیلی رتبه خوبی در کشور نسبت به سال 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کانون های خدمت رضوی بوشهر معرفی شد

مدیر کانون های خدمت رضوی بوشهر معرفی شد