مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-02سياسي

اخراج «ایلهان عمر» از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی همسو با سیاست های جانبدارانه از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین، - اخراج ایلهان عمر از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا در پی انتقاد ایلهان عمر نماینده مسلمان حزب دموکرات از رژیم صهیونیستی، به اخراج او از کمیته روابط خارجی این مجلس رأی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی همسو با سیاست های جانبدارانه از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین، به اخراج ایلهان عمر نماینده مسلمان حزب دموکرات، از عضویت در کمیته روابط خارجی این مجلس به علت انتقاد از اسراییل رأی داد.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید در واکنش به این اقدام مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: ایلهان عمر از احترام زیادی در کنگره برخوردار بود و از برخی اظهار نظرهای خود در گذشته عذرخواهی کرده بود.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: با وجود اینکه ایلهان عمر در زمینه محکوم کردن یهودی ستیزی صریح بود و با شراکت مهم آمریکا با اسراییل مخالفتی نداشت، اخراج او از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به منزله نیرنگ سیاسی و اهانت به ملت آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج «ایلهان عمر» از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

اخراج «ایلهان عمر» از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا