مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-02فرهنگي

کتاب «دلتنگم و می دانی»؛ روایتی متفاوت از عشق برای نوجوانان


به مناسبت چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی از کتاب «دلتنگم و می دانی» اثر مریم زندی، در ملایر با حضور اصحاب قلم و تعدای از علاقمندان و نوجوانان رونمایی شد.

- ایسنا/همدان به مناسبت چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی از کتاب دلتنگم و می دانی اثر مریم زندی، در ملایر با حضور اصحاب قلم و تعدای از علاقمندان و نوجوانان رونمایی شد.

یک شاعر کودک و نوجوان برجسته ملایری در این آیین از نوجوانان خواست که کتاب های مختص گروه سنی خود را بخوانند و این مهم را راهی برای گره خوردن و عجین شدن بیشتر این گروه سنی با مقوله کتاب و فرهنگ مطالعه دانست.

غلامرضا بکتاش افزود: عشق کلمه ای مقدس بوده و نگاه نوجوان به عشق نگاهی خاص است و باید با مطالعه و خوانش آثار فاخر در گروه سنی خود به معنایی درست و دقیق از این مقوله دست یابد، همانطور که مریم زندی توانسته مسیر درستی از عشق را در اشعارش ترسیم کند.

بکتاش اظهار کرد: دلتنگی فهم بزرگی می خواهد، همه آنهایی که عشق را تجربه کنند و عاشق چیزی باشند می توانند دلتنگی را به راحتی و با عمق وجود درک کنند.

وی گفت: دلتنگی یک شاعر از نوجوانی شروع و کم کم این دلتنگی ها به شعر تبدیل می شود، حال برای یک فرد بزرگسال این دلتنگی های دیروز است که می تواند حال دلش را بهبود بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «دلتنگم و می دانی»؛ روایتی متفاوت از عشق برای نوجوانان

کتاب «دلتنگم و می دانی»؛ روایتی متفاوت از عشق برای نوجوانان