مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-02سياسي

مزار شهدای ادیان توحیدی گلباران شد


آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی در آرامستان زرتشتیان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور  بعد از ظهر پنجشنبه 13 بهمن ماه، مزار شهدای ادیان توحیدی با حضور جمعی از مسئولان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، معاون استاندار تهران، خانواده های شهدا و نمایندگان اقلیت های مذهبی ضمن تجلیل از خانواده های شهدای ادیان توحیدی، مزار پاک این شهیدان غبار روبی و گلباران شد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در ابتدای این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگی انقلاب اظهار کرد: شهدا برای اعتلای کلمه توحید و برای خاک و میهن به درجه شهادت رسیدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جایگاه ممتاز شهیدان ادامه داد: ایثار، فداکاری و شهادت بدون توجه به آیین و دین در همه ادیان قابل تقدیر و احترام بوده و شهادت راه روشنی است که پیش روی ادیان توحیدی قرار دارد.

  وی افزود: حرکت و انقلاب حضرت امام (ره) یک حرکت توحیدی و برگرفته از تعالیم تمام انبیاء الهی بوده و شعارهای امام خمینی(ره) بر جان و دل تمام آزادگان دنیا جای گرفته است، لذا می بینیم که تمام ادیان توحیدی به امام عشق می ورزند و در راه انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای ادیان توحیدی گلباران شد

مزار شهدای ادیان توحیدی گلباران شد