مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-02سياسي

فرمانده کل سپاه پاسداران: هتاکان به قرآن از امروز مخفیانه زندگی کنند


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی، گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عصر امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شکوه و عظمت قرآن چنان باشکوه و برای دشمنان کور کننده است که آنان تاب تحمل قرآن را هم ندارند و به آن اهانت و جسارت می کنند.

وی خطاب به توهین کنندگان به قرآن، گفت: از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید مسلمانان اگر دهها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما امروز حافظان اسلام ، قرآن و انقلاب و حافظان امامت و ولایت و امت هستیم، افزود:  به کسانیکه قرآن را آتش زدند می گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد.

سردار سلامی شهدا و خانواده آنها را چراغ راه، خواند و تصریح کرد: باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می آموزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه پاسداران: هتاکان به قرآن از امروز مخفیانه زندگی کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران: هتاکان به قرآن از امروز مخفیانه زندگی کنند