مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-02اقتصادي

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباپیرعلی در دهه فجر


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان از افتتاح پروژه های این حوزه در دهه فجر خبر داد.

- محمد ربیع یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر از اقدامات انجام شده در دهه فجر سال جاری نام برد و بیان کرد: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباپیرعلی در سطح استان، افتتاح آموزشگاه بهورزی، افتتاح و راه اندازی اتاق عمل بیمارستان سردار سلیمانی، افتتاح بخش امحاء زباله در بیمارستان و پروژه باباپیرعلی در مساحت 425 مترمربع بنا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از برنامه های دهه فجر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان خواهد بود.

وی مطرح کرد: آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و با هدف نجات انسان ها از ظلم و ستم با استقرار نظام مقدس اسلامی و با اراده ملت به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و تداوم آن به رهبری و امامت رهبر انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان افزود: پشتوانه مردمی این نهضت عظیم، خون های پاکی است که تاکنون برای حفظ و استمرارآرمان های متعالی این انقلاب نثار شده است.

ربیع یگانه در ادامه تصریح کرد: امروز در چهل و چهارمین طلیعه پیروزی انقلاب، بار دیگر اثبات می گرددکه ملت شریف و سرافراز ایران، به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی، خود حافظ و هادی تحقق آرمان های انقلاب وصیانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباپیرعلی در دهه فجر

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباپیرعلی در دهه فجر