مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-02سياسي

اهدای نخستین نشان «اعتبار هنر» به هنرمند خودآموخته شهرضایی


همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، نخستین نشان اعتبار هنر کشور به مشهدی حسینعلی شبانپورشبان پیر شهرضایی اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به دیدار مشهدی حسینعلی شبانپور، شبان پیر و خوش صدای شهرضایی رفت و ضمن ابلاغ سلام محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جویای حال وی شد.

سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار تکریم و حفظ شأن و جایگاه هنرمندان را وظیفه ذاتی صندوق اعتباری هنر دانست و اظهار داشت: عضویت ایشان برای ما افتخاری بس بزرگ محسوب می شود.

وی با تأکید بر اینکه پس از قول وزیر، نشان اعتبار هنر طراحی شد و مورد تأیید وزیر قرار گرفت، گفت: از این پس این نشان به تمام هنرمندان ناشناخته شهرهای مختلف کشور که در شهر خود اعتبار هنری دارند و در عرصه فرهنگ و هنر تلاش می کنند، اعطا می شود.

لازم به ذکر است در سفر رییس جمهور به استان اصفهان و حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرضا و آشنایی با شبان پیر شهرضایی، اسماعیلی از اهدای نشان درجه یک هنری به این هنرمند در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: شرایطی فراهم خواهد شد که حسینعلی شبانپور از خدمات مرتبط با صندوق اعتباری هنر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نخستین نشان «اعتبار هنر» به هنرمند خودآموخته شهرضایی

اهدای نخستین نشان «اعتبار هنر» به هنرمند خودآموخته شهرضایی