مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-02سياسي

آزادی 176 نفر از زندانیان خراسان جنوبی در سالگرد بهار آزادی


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت:44 محکوم زندانی از طریق پابندالکترونیک، 44 زندانی از طریق آزادی مشروط، 44 زندانی از طریق اعطای مرخصی پایان حبس و 44 زندانی جرم غیرعمد آزاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی موحدی راد صبح پنج شنبه در مراسم غبار روبی گلزار شهدا اظهارکرد: هدف از غبارروبی گلزار شهدا در ایام دهه فجر تجدید میثاق با آرمان های شهدا انقلاب اسلامی است.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه با خدمت سنگر شهدا را پر می کنیم، بیان کرد: اتفاقاتی که در ماه های اخیر رخ داد به واسطه عدم شناخت کافی از طاغوت و دسیسه های استکبار جهانی و آمریکا بود.

موحدی راد با تأکید بر اینکه دشمن با یک جنگ ترکیبی قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت، افزود: مردم ما هیچگاه با اصل نظام، انقلاب و حجاب مشکلی ندارند و همین بصیرت و آگاهی، جنگ ترکیبی دشمن را شکست داد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم به دوری از طاغوت و هر آنچه غیر خدا است، توصیه می کند، گفت: امام (ره) به دنبال صلح، آزادی، استقلال، کرامت و آرامش و اجرای احکام دین خدا بود تا دین و دنیای مردم ما تأمین شود.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: طاغوت فقط مربوط به دوران پهلوی نیست بلکه امروزه آمریکا، اسراییل، سطلنت طلب ها، اختلاس گرها، رشوه بگیرها و همه کسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 176 نفر از زندانیان خراسان جنوبی در سالگرد بهار آزادی

آزادی 176 نفر از زندانیان خراسان جنوبی در سالگرد بهار آزادی