مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-02سياسي

سروری: راهکارهایی برای حل معضل آلودگی هوا به دولت پیشنهاد داده ایم


رییس شورای عالی استان ها در خصوص آلودگی هوا گفت: راهکارهایی به دولت ارائه داده ایم و به پیشنهاد معاون اول رییس جمهور مقرر شد کمیته اجرایی برای تقویت این تعاملات تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، پرویز سروری صبح امروز در حاشیه سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها با اشاره به حضور رییس جمهور در جلسه پیشین این شورا گفت: امروز نیز میزبان معاون اول رییس جمهور بودیم.

وی ادامه داد: در این جلسه ظرفیت های گسترده جامعه شورایی با معاون اول رییس جمهور مطرح شد و آمادگی این جامعه را برای کمک به دولت در جهت تحقق مطالبات اعلام کردیم.

   سروری در خصوص آلودگی هوا گفت: در تعامل با دولت در حل مشکلات اساسی همچون آلودگی هوا داشته باشیم، راهکارهایی ارائه شد و به پیشنهاد معاون اول رییس جمهور مقرر شد کمیته اجرایی برای تقویت این تعاملات تشکیل شود.

این عضو شورای شهر تهران افزود: شورای عالی استان ها باید بودجه سال آینده را بررسی می کرد؛ اما با توجه به محدودیت زمانی برای ارائه به مجلس شورای اسلامی به این موضوع نرسیدیم.

سروری افزود: امیدواریم برای برنامه توسعه این درخواست اجرایی شود که شورای عالی استان ها نقش خود را ایفا کند و نظرات جامعه شورایی و مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: راهکارهایی برای حل معضل آلودگی هوا به دولت پیشنهاد داده ایم

سروری: راهکارهایی برای حل معضل آلودگی هوا به دولت پیشنهاد داده ایم