مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-02سياسي

آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی باشکوه از زائران اعیاد رجب، شعبان و نوروز


مدیر عالی حرم مطهر رضوی بر لزوم آمادگی این آستان مقدس برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) در اعیاد ماه های رجب و شعبان و همچنین ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عالی حرم مطهر رضوی بر لزوم آمادگی این آستان مقدس برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) در اعیاد ماه های رجب و شعبان و همچنین ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

مصطفی فیضی در مراسم معارفه معاون اماکن متبرکه حرم رضوی که در مرکز همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت امام جوادالائمه(ع)، به جایگاه حرم مطهر رضوی بر برپایی برنامه های مناسبتی اشاره و اظهار کرد: اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی متعددی پیش رو داریم و برگزاری این اعیاد نیازمند همکاری همه جانبه و دقیق خدام و کارکنان حرم مطهر رضوی است.

تلاش برای ارتقاء کیفیت زیارت و خدمت فیضی افزود: اعیاد ماه های رجب و شعبان و همین طور ایام نوروز سال 1402 که با ماه مبارک رمضان نیز مقارن شده است، از مهمترین مناسبت ها در حرم مطهر رضوی است و با توجه به تاکیدات و دستورات تولیت آستان قدس رضوی، امیدواریم بتوانیم با همکاری تمامی خادمان، خدمات خوبی به مهمانان امام رضا(ع) ارائه دهیم و میزبان قدوم میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی باشکوه از زائران اعیاد رجب، شعبان و نوروز

آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی باشکوه از زائران اعیاد رجب، شعبان و نوروز