مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-02اقتصادي

مرحله نخست جهش عمرانی کلانشهر شیراز کلید خورد


عملیات اجرایی 112 پروژه با اعتبار 13 هزار و 410 میلیارد تومان در حوزه های مختلف آغاز شد و یا به بهره برداری می رسد که امروز پنجشنبه گام نخست آن برداشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هم زمان با نخستین روز آغاز دهه فجر تعداد 10پروژه عمرانی، خدماتی و گردشگری شهرداری شیراز در مناطق 6، 10 و حوزه معاونت فنی و عمرانی بااعتبار 181 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

شهردار شیراز در این مرحله از افتتاح که به طور هم زمان در مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی کوهستان (دراک) برگزار شد، گفت: ما نام جشنواره افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی را که در دهه فجر و اعیاد پیش روداریم، جهش عمرانی گذاشتیم، چراکه در این جشنواره، عملیات اجرایی 112 پروژه با اعتبار13 هزار و 410 میلیارد تومان در حوزه های مختلف حمل ونقل ریلی، ساختمانی، تقاطع غیرهمسطح، زیرگذر، بوستان و مجموعه ورزشی، احداث بولوار و بزرگراه، آتش نشانی، زیباسازی، زیرسازی، بهسازی و آسفالت آغاز و یا به بهره برداری می رسد که امروز گام نخست آن برداشته شد.

محمدحسن اسدی بیان کرد: تنوع پروژه ها و تعداد آن ها به حدی است که در یک روز امکان افتتاح و بهره برداری آن وجود نداشت و به همین دلیل در چند مرحله در دهه فجر و اعیاد پیش رو شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نخست جهش عمرانی کلانشهر شیراز کلید خورد

مرحله نخست جهش عمرانی کلانشهر شیراز کلید خورد