مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-02حوادث

دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار فراری در البرز


فردی که با جعل عنوان کارمند ادارات قضایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود دستگیر شد.

- کرج- رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که با جعل عنوان کارمند ادارات قضایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده ای مبنی بر دستگیری فردی به اتهام جعل عنوان و کلاهبرداری 6 میلیاردی، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی و تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم با معرفی خود به عنوان کارمند دستگاه قضایی با چرب زبانی وعده دریافت وام کلان از بانک را به مالباخته داده و در ازای این کار مبلغ 6 میلیارد ریال از نامبرده دریافت و متواری شده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: با توجه به این که متهم هیچ گونه ردپایی از خود برجای نگذاشته بود بنابراین با اقدامات گسترده پلیسی در نهایت مخفیگاه متهم در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی و نامبرده تحت نظر قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه مأموران با تعقیب و مراقبت متهم در یک فرصت مناسب نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار فراری در البرز

دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار فراری در البرز