مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-02سياسي

مردم کوتاهی مسئولان را پای انقلاب ننویسند


رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر امروز کسی در انجام وظیفه خود کوتاهی کرد، انقلاب را زیر سوال نبریم، انقلاب یک جریان وسیع و ماندگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مصطفی پورمحمدی؛ رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران در مراسم سالگرد رحلت خادم الشریعه آیت الله نظری در زیراب سوادکوه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، ورود حضرت امام راحل به میهن و یاد و خاطر آیت الله نظری، نقش علما در جامعه را نقش برجسته ای برشمرد و اظهار داشت: جامعه ای زنده است که بتواند در راه حقیقت گام بردارد، معرفت الهی داشته و حقیقت هستی را بشناسد، علما نقش حیات بخشی در جامعه دارند.

وی تصریح کرد: عالمانی همچون امام راحل و آیت الله نظری به جامعه معنا، هویت و شخصیت بخشیدند ، امام راحل توانست یک ملت سرافکنده را در دنیا روسفید کند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما دلیل این مشکلات ضعف و ناتوانی ما نیست، اظهارداشت: فشارهایی که دشمن وارد می سازد به خاطر اقتدار و تاثیرگذاری ملت ماست، ایران رتبه اول سرعت رشد علمی و پنجمین کشور دارای مهندس در دنیا و باوجود همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی رتبه 20 کشور اقتصادی دنیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کوتاهی مسئولان را پای انقلاب ننویسند

مردم کوتاهی مسئولان را پای انقلاب ننویسند