مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:512023-02-02سياسي

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده امروز در حاشیه برگزاری مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم در آستان سید محمد صیدر محله رودسر اظهار کرد: این طرح به نام مبارک امام زمان ( عج) است که روز 12 هر ماه خدمات اجتماعی با کمک یاوران مهدوی و با استفاده از ظرفیت خیرین، موقوفات دارای نیات منطبق و نذورات بقاع متبرکه به نیازمندان ارائه می شود.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، با اجرای مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم، از آغاز این طرح تاکنون 12 هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان در نقاط مختلف گیلان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد بسته معیشتی 6 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: از ابتدای اجرای طرح قرار دوازدهم 10 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات دارای نیات مرتبط در حوزه دارو و درمان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله یازدهم این طرح در شهرستان رودسر در آستان سید محمد صیدر محله برگزار شد، گفت: در مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم یک هزار بسته معیشتی به ارزش 600 میلیون تومان در سراسر استان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان همچنین گفته که در مرحله یازدهم علاوه بر بسته های معیشتی، 20 جهیزیه به ارزش 600 میلیون تهیه شده که با مشارکت موسسات خیریه در اختیار نوعروسان گیلانی قرار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم در گیلان

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم در گیلان