مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-02سياسي

کلنگ زنی و افتتاح 686 پروژه در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 686 پروژه با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،سید علی احمدزاده با حضور در برنامه گفت وگوی شبکه استانی دنا با گرامیداشت دهه فجر و تبریک اعیاد ماه رجب به سیمای استان قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در دوران قبل از انقلاب از تمامی زیرساخت ها محروم بود و از شرایط خوبی به خصوص در مناطق روستاها برخوردار نبودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در زادگاهم روستای عنا از توابع شهرستان باشت از جاده دسترسی، آب آشامیدنی و سایر امکانات محروم بودیم و بسیاری از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد هم دارای چنین وضعیتی و حتی بدتر بودند .

   وی با بیان اینکه قبل از انقلاب در همه زمینه ها عقب ماندگی داشتیم و با واژه توسعه بیگانه بودیم، گفت: به لطف انقلاب اسلامی طی 44 سال اخیر خدمات خوبی به همه مناطق و روستاهای این استان ارائه شده است.

دکتر احمدزاده با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی سرجمع نیروهای متخصص استان به تعداد انگشتان یک دست بود و نیروی انسانی برای توسعه استان نداشتیم، افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه که مهمترین رکن پیشرفت و ترقی و مهد علم است تاسیس شد و مردم استانی که روزی به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 686 پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

کلنگ زنی و افتتاح 686 پروژه در کهگیلویه و بویراحمد