مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-02فرهنگي

هومن حاجی عبداللهی با ببر مازندران آمد/ رونمایی در فجر 41


فیلم سینمایی «بچه زرنگ» به عنوان تنها انیمیشنی که امسال در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، برای دوبله از جمعی از بازیگران و صداپیشه ها بهره گرفته است.

- فیلم سینمایی بچه زرنگ به عنوان تنها انیمیشنی که امسال در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، برای دوبله از جمعی از بازیگران و صداپیشه ها بهره گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه هنر پویا، انیمیشن سینمایی بچه زرنگ جدیدترین ساخته گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شده است.

فایل دی سی پی نهایی این انیمیشن در موعد مقرر تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شده است و روز شنبه 15 بهمن ساعت 16 در پردیس ملت نمایش داده می شود.

انیمیشن سینمایی بچه زرنگ محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است که تهیه کنندگی آن را حامد جعفری و کارگردانی آن را بهنود نکویی و محمدجواد جنتی برعهده دارند.

هومن حاجی عبداللهی صداپیشه شخصیت ببری کاراکتر مکمل فیلم را بر عهده دارد و سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ فیلم است.

جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، ژرژ پطروسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی صداپیشگی شخصیت های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هومن حاجی عبداللهی با ببر مازندران آمد/ رونمایی در فجر 41

هومن حاجی عبداللهی با ببر مازندران آمد/ رونمایی در فجر 41