مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-02اجتماعي

قرارگاه تعلیم و تربیت در شهرداری تهران تشکیل می شود


نشست مشترک شهردار تهران و وزیر آموزش و پرورش با حضور معاونین 2 دستگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک علیرضا زاکانی شهردار تهران و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با حضور معاونین دو دستگاه شب گذشته در ساختمان بهشت شهرداری تهران برگزار شد.

نوری: شهردار تهران نگاه دقیق و درستی به مسائل آموزشی و پرورشی دارد در ابتدای این نشست مشترک نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رویکرد مثبت شهرداری تهران در رابطه با مساله تعلیم و تربیت گفت: یکی از نقاط قوت مدیریت شهری جدید نگاه فرهنگی شهردار تهران و اداره این شهر بر اساس آن است.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش در حوزه های مختلفی به شهرداری تهران نیاز دارد؛ اما پیش از همکاری، لازم است بدانیم در الگوی حکمرانی مد نظر شهردار تهران، آموزش و پرورش چگونه جانمایی می شود تا علاوه بر رفع نیازهای این وزارتخانه از ظرفیت هایمان در راستای ایجاد شهر نمونه استفاده کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در تکمیل سخنان خود گفت: برخی گمان می کنند همکاری دو دستگاه تنها خلاصه به تأمین و نوسازی ساختمان برای وزارت آموزش و پرورش می شود، در حالی که این مورد هدف تقلیل یافته ای برای همکاری است.

نوری با اشاره به ضرورت همکاری علمی میان مجموعه تحت مدیریت خود با شهرداری تهران اظهار کرد: لازم است تعاملاتی میان مرکز مطالعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه تعلیم و تربیت در شهرداری تهران تشکیل می شود

قرارگاه تعلیم و تربیت در شهرداری تهران تشکیل می شود