مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-02سياسي

خدمات انقلاب به همه قومیت ها قابل کتمان نیست


استاد حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن گفت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهل سنت گلستان پرشمار بوده و قابل کتمان نیست.

- حاج آخوند داوود بلکفه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروزه تمامی مذاهب اسلامی در کشور از نعمت و امنیت برخوردار بوده و مشغول عبادت و ترویج مذاهب خود هستیم و در این مورد هیچ گونه مشکل و مانعی وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن افزود: در حالی که در رژیم پهلوی تبلیغ و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی جرم محسوب می شد و بسیاری از رهبران دینی و مذهب در اسارت و در زندان های پهلوی بودند.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات زیرساختی، آموزشی، فرهنگی و مذهبی زیادی را برای همه اقوام و مذاهب ازجمله اهل سنت و ترکمن های گلستان به ارمغان آورده که تعدادشان پرشمار و قابل کتمان نیست.

آخوند بلکفه گفت: روا نیست خدمات و ثمرات انقلاب بازگو نشود، امروزه برخی خدمات انقلاب را نمی گویند و کتمان می کنند و با دروغ پراکنی موجب خوشحالی رسانه های بیگانه می شوند.

وی اظهار کرد: در مناطق روستایی که مردم عاری از تحصیل و دانش بودند از دانش و عدالت خبری نبود اما به برکت انقلاب همه مناطق کشور و گلستان از خدمات تحصیل و درمان بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات انقلاب به همه قومیت ها قابل کتمان نیست

خدمات انقلاب به همه قومیت ها قابل کتمان نیست