مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-02ورزشي

افتتاح هشت پروژه در پردیسان به ارزش 1280 میلیارد ریال


افتتاحیه هشت پروژه شهرداری قم بااعتبار 1280 میلیارد ریالی با حضور امام جمعه پردیسان، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار قم، فرمانده سپاه استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در گام سوم از مرحله جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحول هم زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، برخی از پروژه های شهری منطقه هشت قم مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

آیین افتتاح این پروژه ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولین شهری و استانی در مرکز همایش های شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم همچنین از سردار پاسدار محمدرضا موحد به نمایندگی از سپاه همیشه قهرمان پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شد و همچنین خانواده شهید پاکبان حسین ذوالفقاری نیز موردتکریم شهرداری قم قرار گرفت.

تقدیر از مقام آوران رشته های ورزشی کارکنان شهرداری قم نیز از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم به اجرا رسید.

در ادامه با حضور مسئولین در منطقه پردیسان، هشت پروژه گام سوم مرحله جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحول بااعتباری بالغ بر 1280 میلیارد ریال و با رویکرد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هشت پروژه در پردیسان به ارزش 1280 میلیارد ریال

افتتاح هشت پروژه در پردیسان به ارزش 1280 میلیارد ریال