مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 07:352023-02-02ورزشي

دریای بابل همچنان با پنجره بسته نقل وانتقالاتی مواجه است


سرمربی تیم دسته یکی دریای بابل گفت: که تیمش برای جذب بازیکنان جدید همچنان با محدویت بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی مواجه است.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم دسته یکی دریای بابل گفت: که تیمش برای جذب بازیکنان جدید همچنان با محدویت بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی مواجه است.

یونس گراییلی پس از تساوی یک بر یک تیمش دریای بابل برابر تیم ون پارس اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با 4 بازیکن جدید که از لیگ برتر و لیگ یک بودند برای نیم فصل دوم به توافق نهایی رسیدم، اما متاسفانه شرایط برای ثبت دائمی قرارداد با آن ها به علت بدهی مشکلات ایجاد شده برای باشگاه وجود ندارد و همچنان منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی برای باشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه اضافه شدن بازیکنان جدید و باتجربه لیگ برتری قطعا کمک زیادی به تیم درنیم فصل دوم مسابقات خواهد کرد، تصریح کرد: امیدوارم که مدیران باشگاه با برطرف کردن مسائلی که باعث بسته شدن پنجره جذب بازیکن به تیم شدند، شرایط را برای تیم عادی کنند.

زنده شدن روزنه های امید درتیم دریای بابل سرمربی تیم دریای بابل در بخش دیگری به عملکرد تیمش در سه بازی که او روی نیمکت این تیم نشسته اشاره کرد و گفت: روند بازی تیم به نسبت بازی های گذشته بهتر و با طراوت تر شده و مهم تر اینکه روزنه های امید درتیم دریای بابل زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریای بابل همچنان با پنجره بسته نقل وانتقالاتی مواجه است

دریای بابل همچنان با پنجره بسته نقل وانتقالاتی مواجه است