مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 01:502023-02-01حوادث

مادر شهید لرستانی با اهدای اعضای بدن دخترش به 5 بیمار جان بخشید


مادر شهید سرافراز فراجا گروهبان یکم «سعید سبزواری» با اهدای اعضای بدن فرزند دخترش به پنج بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

- خرم آباد- فرمانده انتظامی لرستان گفت: مادر شهید سرافراز فراجا گروهبان یکم سعید سبزواری با اهدای اعضای بدن فرزند دخترش به پنج بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار یحیی الهی در سخنانی، اظهار داشت: مادر شهید لرستانی با اهدای اعضای بدن دخترش به پنج بیمار نیازمند جان دوباره بخشید.

وی، افزود: خانم طاووس کولیوند ، مادر شهید والامقام فراجا، گروهبان یکم سعید سبزواری که دخترش به نام سمیه سبزواری دچار مرگ مغزی شده بود با اهدای اعضای بدن وی موافقت کرد.

فرمانده انتظامی لرستان، عنوان کرد: این مادر فداکار لرستانی، اهل شهرستان چگنی، بخش ویسیان، که دخترش بر اثر مرگ مغزی در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری بود با اهدای قلب، کبد، کلیه ها و قرنیه وی به پنج بیمار نیازمند جان دوباره بخشید.

سردار الهی، بیان کرد: شهید سبزواری در سال 1381 در درگیری با قاچاقچیان در مرز استان آذربایجان غربی به فیض عظمای شهادت نائل شده است.

وی، گفت: شهدا گنجینه های تاریخی و الگوی ایثار هستند اما باید دانست شجاعت و عظمت شهدا متأثر و نشأت گرفته از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به بهترین نحو و با معی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید لرستانی با اهدای اعضای بدن دخترش به 5 بیمار جان بخشید

مادر شهید لرستانی با اهدای اعضای بدن دخترش به 5 بیمار جان بخشید