مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-01سياسي

دشمن متوجه نقش مهم روحانیون به عنوان سربازان ولایت شده است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: اکنون با مجاهدت علما و فضلا به خوبی در حال عبور از این پیچ تاریخی هستیم و دشمن نیز متوجه نقش مهم روحانیون به عنوان سربازان ولایت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی عصر چهارشنبه در همایش همایش بصیرتی علما و روحانیون استان البرز که در سالن شهید تمام زاده سپاه البرز برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، از زحمات و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از برنامه های بسیج طلاب و روحانیون قدردانی کرد.

وی مطرح کرد: امید است بتوانیم در این مقطع که ظهور صغرای امام عصر (عج) است، به تکلیف و وظیفه خود عمل و از این پیچ تاریخی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به درستی و با موفقیت عمل کنیم.

پیچ تاریخی قبلی در عهد رنسانس و حاکمیت کلیساها در جوامع بشری بود که اصحاب کلیسا با اشتباهات فاحش و انحراف در مسیر نتوانستند به خوبی از آن عبور کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: با سقوط کلیساها به دلیل این اشتباهات بزرگ اصحاب کلیسا، مکاتب بشری و ای سم ها جایگزین شدند و جمهوری اسلامی ایران پس از این دوره نسبتاً طولانی از عهد رنسانس تاکنون، پیچ تاریخی دیگری را رقم زد و انقلاب اسلامی ما با محوریت امامین انقلاب به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن متوجه نقش مهم روحانیون به عنوان سربازان ولایت شده است

دشمن متوجه نقش مهم روحانیون به عنوان سربازان ولایت شده است