مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-01اجتماعي

تعطیلی 2 روزه پیست اسکی فریدونشهر و بویین میاندشت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وصل شدن برق 21روستا در غرب و جنوب استان خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران پیست اسکی فریدون شهر و بویین میاندشت آخر هفته تعطیل است.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جلسه ستاد مدیریت بحران استان عصر امروز با حضور دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در فریدونشهر برگزار شد.

راه 120 روستا مسدود است وی با اشاره به آماده باش همه دستگاه ها در برابر حوادث جوی احتمالی، افزود: کماکان راه 120 روستا در غرب و جنوب مسدود است که به تدریج بازگشایی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در جلسه عصر امروز مصوب شد که ماشین آلات بیشتر برای برف روبی به شهرستان های غرب و جنوب استان ارسال شود.

شیشه فروش با اشاره به اینکه برف برق 22 روستا و تلفن هفت روستای غرب و جنوب استان را قطع کرده بود، اضافه کرد: تاکنون با تلاش های انجام شده برق 21 روستا وصل شده و تنها یک روستا در فریدونشهر برق ندارد که بزودی وصل خواهد شد.

امدادرسانی به 300 خودرو و اسکان اضطراری 400 نفر وی با بیان اینکه شرکت مخابرات در حال تلاش برای وصل شدن تلفن هفت روستا در جنوب و غرب اصفهان است، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت اخیر به 300 خودروی گرفتار در برف و 70 نفر امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 2 روزه پیست اسکی فریدونشهر و بویین میاندشت

تعطیلی 2 روزه پیست اسکی فریدونشهر و بویین میاندشت