مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-01سياسي

نمایشگاه های مدرسه انقلاب هدفمند حرکت می کند


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نمایشگاه های مدرسه انقلاب هدفمند حرکت می کند و هدف از برگزاری آن بیان دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان است.

- علی حجرگشت در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه های مدرسه انقلاب هدفمند حرکت می کند.

وی افزود: مدارس انقلاب سالهاست که با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی و سایر تشکل های دیگر در مدارس کشور از جمله استان البرز برگزار می شود.

وی مهم ترین هدف و برنامه از ایجاد این نمایشگاه ها را بیان دستاوردها، پیام و آرمان های انقلاب اسلامی توسط خود دانش آموزان به هم سن و سالان خود دانست.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه انقلاب آنچه که لازمه انقلاب است توسط این دانش آموزان به سایر محصلان مدارس دیگر منتقل شود، خاطرنشان کرد: این امر یک روش اثبات شده در حوزه تربیت است.

حجرگشت یادآور شد: پیام این نمایشگاه ها به دشمنان انقلاب اسلامی این است که پشتوانه این انقلاب تمام نشدنی نیست و مدام در حال افزایش است.

وی ادامه داد: بنابر سفارش رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: به دانش آموزان و نوجوانان اعتماد کنید؛ خانواده ها و مسؤولان نیز باید به آنها اعتماد کنند و در زمینه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های مدرسه انقلاب هدفمند حرکت می کند

نمایشگاه های مدرسه انقلاب هدفمند حرکت می کند