مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-01سياسي

مرزهای سه گانه آستارا ظرفیت ممتازی برای همکاری بین بلاروس و ایران است


سفیر بلاروس در دیدار با فرماندار آستارا، گفت: مرزهای سه گانه شهرستان مرزی بندر آستارا بهترین مسیر برقراری تبادل تجاری بین دو کشور بلاروس و ایران است.

- ایسنا/گیلان سفیر بلاروس در دیدار با فرماندار آستارا، گفت: مرزهای سه گانه شهرستان مرزی بندر آستارا بهترین مسیر برقراری تبادل تجاری بین دو کشور بلاروس و ایران است.

دمیتری کالتسوف در دیدار با فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه آستارا برای نمایندگان تجاری بلاروس به عنوان یک دروازه ورود اصلی برای کالاها به ایران است، اظهار کرد: محصولات ما از طریق ریلی، زمینی و دریایی وارد آستارا می شود.

وی با اشاره به اینکه در این هفته میزبان هیات وزارت جنگلداری از بلاروس بودیم و با معاون وزیر موضوعات مختلفی در مورد واردات چوب و محصولات صنایع چوبی بلاروس به ایران درمیان گذاشتم، گفت: بخش اصلی هیات ایران را ترک کرده ولی 2 نماینده از شرکتهای بزرگ بلاروس در ایران هستند تا ارتباط مستقیم با شرکتهای ایرانی برای صادرات محصولات صنایع چوبی بین دو کشور برقرار کنیم.

وی، افزود: برای ما خیلی مهم است که با زیرساختهای حمل و نقل و ترانزیتی آستارا آشنا شویم و بدانیم چگونه کالاهای بلاروسی می توانند از طریق آستارا به ایران منتقل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای سه گانه آستارا ظرفیت ممتازی برای همکاری بین بلاروس و ایران است

مرزهای سه گانه آستارا ظرفیت ممتازی برای همکاری بین بلاروس و ایران است