مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-01سياسي

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سال 2023 کدامند؟


در ادامه این مطلب می خواهیم راجع به محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سال 2023 صحبت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، با توجه به پیشرفت مداوم فناوری، زبان های برنامه نویسی به عنوان محبوب ترین نوآوری ها شناخته می شوند، تقریباً می توان گفت در هر تکنولوژی به وجود آمده یک زبان برنامه نویسی مؤثر بوده است.

زبان های برنامه نویسی مختص به کامپیوترها نبوده بلکه در دنیای امروزه شامل تمام اشیا نیز می شوند، به طور خلاصه تکنولوژی مدرن جهان بدون زبان های برنامه نویسی وجود نخواهد داشت که در ادامه این مطلب می خواهیم راجع به محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سال 2023 صحبت کنیم.

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی دنیا زبان برنامه نویسی پایتون زبان برنامه نویسی پایتون در دهه 1980 به وجود آمد و بعد از آن مداوم پیشرفت کرد تا در اکتبر سال 2021 توانست جاوا را که یک رقیب پرقدرت به شمار می آمد شکست دهد و به عنوان یکی از محبوب ترین زبان برنامه نویسی سال 2023 تبدیل شود.

بسیاری از برنامه نویسان که می خواهند برنامه نویسی را تازه شروع کرده، ترجیح می دهند زبان پایتون را در اولویت یادگیری قرار دهند، چون پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و همه منظوره با سینتکس است که در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار ساده و روان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سال 2023 کدامند؟

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سال 2023 کدامند؟