مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-01سياسي

برگزاری جشن های میلاد حضرت علی(ع) در 25 بقعه متبرکه استان همدان


مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری جشن های میلاد حضرت علی (ع) در 25 بقعه متبرکه استان همدان خبر داد.

- همدان- مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری جشن های میلاد حضرت علی (ع) در 25 بقعه متبرکه استان همدان خبر داد.

امیر مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایام میلاد حضرت علی (ع) و تقارن آن با دهه مبارک فجر اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده جشن ویژه میلاد حضرت علی (ع) در 25 بقعه متبرکه استان همدان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه ها در شهرستان همدان در سه بقعه متبرکه شاهزاده حسین (ع) امامزاده عبد الله و امام زاده محسن برگزارمی شود افزود: در سایر شهرستان ها نیز این جشن به صورت ویژه برگزارمی شود.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه همدان افزود: جشن ویژه میلاد حضرت علی (ع) در شهرستان ملایر در امامزاده عبد الله، در شهرستان نهاوند در امامزاده محمد و علی، در تویسرکان در امامزاده ابراهیم سرابی، در کبودرآهنگ در امامزاده ذولفقار، در شهرستان بهار در مقبره آیت الله بهاری و در اسد آباد در امام زاده سیدان این شهرستان جشن های میلاد حضرت علی (ع) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های میلاد حضرت علی(ع) در 25 بقعه متبرکه استان همدان

برگزاری جشن های میلاد حضرت علی(ع) در 25 بقعه متبرکه استان همدان