مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-01فرهنگي

خواندن زندگی نامه شهدا می تواند خطا را از زندگی حذف کند


مشاور علمی کتاب «منم یه مادرم» گفت: من با خواندن زندگی نامه شهدا قرار است که پایم را بگذارم جای پای شهدا و با خواندن زندگی نامه شهدا می توانم خطا را از زندگیم حذف کنم.

- مشاور علمی کتاب منم یه مادرم گفت: من با خواندن زندگی نامه شهدا قرار است که پایم را بگذارم جای پای شهدا و با خواندن زندگی نامه شهدا می توانم خطا را از زندگیم حذف کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیزدهمین سلسله نشست های عصرانه کتاب با موضوعِ نقد و بررسی کتابِ منم یه مادرم ، روایت هایی از سبک تربیتی والدین شهدا ، با حضور مرضیه حیدری مشاور علمی کتاب، پژوهشگر تربیتی و دکترای فلسفه و کلام اسلامی و سمیه عظیمی ستوده منتقد و نویسنده سه شنبه 11 بهمن در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار شد.

حیدری در این نشست، درباره اصلی ترین انگیزه تیم نویسندگان و مجموعه خود برای خلق این اثر و این که چرا ما باید بیشتر به نقش مادر در تربیت فرزند بپردازیم گفت: خلق اثر منتسب به من نیست.

چون این کار، یک کار گروهی بوده است.

انگیزه ی اصلی در پیدایش این کتاب، رفع یک خلأ بود؛ که در آثار شهدا زیاد دیده می شود و آن خلأ آن است که ما به عنوان مطالعه کننده متوجه نمی شویم که در روند زندگی دقیقاً چه چیزی در شکل گیری شخصیت شهید مؤثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواندن زندگی نامه شهدا می تواند خطا را از زندگی حذف کند

خواندن زندگی نامه شهدا می تواند خطا را از زندگی حذف کند