مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-01ورزشي

قرارداد یک فوتبالیست را به تیراندازی خراسان رضوی بدهید


رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: اگر یک قرارداد فوتبالیست ها به تیراندازی خراسان رضوی تعلق گیرد، این رشته ورزشی را متحول می کنیم.

- غلامحسین نقدیان در نشست با اعضای تیم ملی تیراندازی کشور با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وضعیت فعلی هیات تیراندازی استان را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: تیراندازان بسیار خوبی در استان حضور دارند که تمام تلاش خود را برای پیشرفت این رشته به کار می گیرند.

در حال حاضر در رشته تفنگ و تپانچه نسبت به گذشته شرایط بهتری در استان وجود دارد، اما مطلوب نیست و تا رسیدن با اهداف خود مسیری طولانی پیش رو داریم همچنان که 70 درصد مسیر را طی کرده ایم.

وی افزود: حضور افرادی چون جعفرزاده در تیم ملی به عنوان مربی یک امتیاز مثبت برای خراسان رضوی است، این در حالی است که سال ها ملی پوش خراسانی نداشته ایم، هاشمی نیز عضو تیم ملی بانوان بود، اما به دلیل عدم حمایت مسئولین کناره گرفت و هم اکنون مربی تیم تفنگ استان است، اما توانایی دارد که همچنان تیر بزند.

رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی ادامه داد: وضعیت مالی هیات ضعیف بوده و هست و امروز خرید سلاح بسیار دشوار و غیرممکن شده است، ضمن اینکه بخشی از آن را شهرداری باید مساعدت می کرد که نکرد و متاسفانه نتوانستیم سلاح تهیه کنیم و مشکلات دیگری نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد یک فوتبالیست را به تیراندازی خراسان رضوی بدهید

قرارداد یک فوتبالیست را به تیراندازی خراسان رضوی بدهید