مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-01اجتماعي

فریدون شهر و سمیرم رکورددار بارش برف در اصفهان/ کاهش 10 درجه ای دمای هوا


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین میزان بارش برف در استان اصفهان در فریدون شهر و سمیرم ثبت شده است.

- آسیه آقایی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر خروج تدریجی سامانه بارش زا طی امروز از استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق نیمه ابری تا ابری و مه رقیق، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در نیمه جنوبی و شرق استان و در برخی مناطق بارش برف و باران به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود.

آقایی با اشاره به اینکه کمینه دما طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق 5 تا 10 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 8 درجه و کمینه فردا صبح منفی یک درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با منفی 13 درجه و خوروبیابانک با 14 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته در سطح استان عنوان کرد: سمیرم 52، چادگان 49، اسلام آباد موگویی 38، خوانسار 31.

4، داران و فریدونشهر 25، دهاقان 23، گلپایگان 19، بویین میاندشت 14.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریدون شهر و سمیرم رکورددار بارش برف در اصفهان/ کاهش 10 درجه ای دمای هوا

فریدون شهر و سمیرم رکورددار بارش برف در اصفهان/ کاهش 10 درجه ای دمای هوا