مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-01بين الملل

ترکیه در واکنش به حمله به پایگاه زلیکان: با این حملات مقابله به مثل می کنیم


به دنبال حمله راکتی صبح امروز (چهارشنبه) به پایگاه نیروهای ترکیه در شمال عراق، وزیر دفاع ترکیه از مقابله به مثل نیروهای کشورش با این حمله خبر داد.

- ترکیه در واکنش به حمله به پایگاه زلیکان: با این حملات مقابله به مثل می کنیم به دنبال حمله راکتی صبح امروز (چهارشنبه) به پایگاه نیروهای ترکیه در شمال عراق، وزیر دفاع ترکیه از مقابله به مثل نیروهای کشورش با این حمله خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در واکنش به این حمله اظهار کرد: ارتش ترکیه با قاطعیت و بدون وقفه به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد و تا نابودی آخرین تروریست به این کار ادامه خواهد داد.

وی افزود که نیروهای کشورش به مبارزه با تروریسم در شمال سوریه و عراق ادامه می دهند و این نشان می دهد نیروهای آنکارا هر از گاهی با حملات و تحریکات سازمان های تروریستی مواجه می شوند.

آکار در ادامه تاکید کرد که ارتش ترکیه به شکل فوری به این حملات پاسخ می دهد و با آنها مقابله به مثل خواهد کرد.

اسکای نیوز عربی صبح امروز اعلام کرد که صبح امروز پایگاه نظامی زلیکان ترکیه در موصل با هشت راکت از نوع گراد هدف قرار گرفت.

این در حالی است که خبرگزاری رویترز در این باره به نقل از منابعی گزارش داد که 20 موشک گراد با کالیبر 122 میلی متری پایگاه نظامی ترکیه در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه در واکنش به حمله به پایگاه زلیکان: با این حملات مقابله به مثل می کنیم

ترکیه در واکنش به حمله به پایگاه زلیکان: با این حملات مقابله به مثل می کنیم