مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:562023-02-01سياسي

کشتی دشمن همواره در ساحل ایران به گل نشسته است/ دهه فجر امسال تماشایی تر از هر سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد علی اکبری، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در مراسم افتتاح مدرسه انقلاب اسلامی که همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، در کرج برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، با بیان اینکه امسال نیز نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت بچه ها ی انجمن اسلامی برای نشان دادن بصیرت انقلابی در مدارس متعددی برگزار شد، گفت: یک نمونه آن هم در مدرسه فاطمه الزهرا کرج مشاهده کردیم؛ این قبیل برنامه ها کمک می کند تا احساس خوب و انرژی مثبت به جامعه دانش آموزانی منتقل شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: پیشرفت و آبادانی ایران در چهار دهه اخیر به کمک نسل جوان پویا و انقلابی با جمهوری اسلامی ایران عجین شده است، در حالی که دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب بکارگرفته است اما بازهم این نسل جوان و نیروهای امام و انقلاب هستند که سد راه آن ها می شوند.

علی اکبری با بیان اینکه پرچم افتخار و عزت انقلاب اسلامی به دست رهبر حکیم برافراشته تر شد، افزود: امسال دهه فجر تماشایی تر بوده و باشکوه تر برگزار می شود.

چرا که ملت، جوانان و دانش آموزان در اغتشاشات گذشته نشان دادند مشکلات جامعه آن ها را به نظام مقدس جمهوری اسلامی بی توجه نساخته است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی دشمن همواره در ساحل ایران به گل نشسته است/ دهه فجر امسال تماشایی تر از هر سال

کشتی دشمن همواره در ساحل ایران به گل نشسته است/ دهه فجر امسال تماشایی تر از هر سال