مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-01سياسي

سردار ادیبی: به مرجع سازی زنان پیشکسوت نیاز داریم


رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس گفت:آنچه که امروز به آن نیاز داریم و ضرورت آن احساس می شود، مسئله مرجع سازی زنان پیشکسوت در عرصه های مختلف بوده است که در برون رفت از بحران های مختلف مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نشست هم اندیشی زنان پیشکسوت دوران دفاع مقدس با هدف بررسی راهکارهای استفاده از توان و ظرفیت و نقش آفرینی در عرصه های اجتماعی، به میزبانی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در محل آن سازمان و با حضور مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از بانوان پیشکسوت فعال بر گزار شد.

در این نشست سسردار نادر ادیبی، رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، ضمن اشاره به نقش و جایگاه زنان پیشکسوت در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: حضور زنان در شبکه پشتیبانی جنگ، جامعه پزشکی دفاع مقدس، اعزام فرزندان و همسران خود به جبهه ها، ضرورت بیان و تبیین سبک زندگی دوران دفاع مقدس و تربیت فرزندان با آموزه های دینی بسیار مهم بود.

وی گفت: آنچه که امروز به آن نیاز داریم و ضرورت آن احساس می شود، مسئله مرجع سازی زنان پیشکسوت در عرصه های مختلف بوده است که در برون رفت از بحران های مختلف مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ادیبی: به مرجع سازی زنان پیشکسوت نیاز داریم

سردار ادیبی: به مرجع سازی زنان پیشکسوت نیاز داریم