مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-01سياسي

تعامل بین جهاد دانشگاهی و صنایع یک ضرورت است


نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است جهاد دانشگاهی در استان معرفی شده و مدیران صنایع این نهاد را بشناسند.

  - سلمان اسحاقی، امروز چهارشنبه 12 بهمن در مراسم تودیع و معارفه رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: زحمات سرپرست پیشین این نهاد را قدر می دانیم و امیدواریم از دانش و توانمندی ایشان به عنوان یکی از چهره های فرهیخته استان صیانت و حفاظت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این برهه از تاریخ به دنبال سرمایه اجتماعی هستیم و جهاد دانشگاهی به همراه دانشگاه ها می تواند برای تربیت سرمایه انسانی نقش آفرینی کند.

اسحاقی ادامه داد: این امر در خراسان رضوی میسر شده و دانشگاه علوم پزشکی با همکاری جهاد دانشگاهی ارتقا یافته است که می تواند در جهاد دانشگاهی این استان نیز پیگیری شود.

وی با تاکید بر اعتماد به مجموعه جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: لازم است جهاد دانشگاهی در استان معرفی شده و مدیران صنایع این نهاد را بشناسند.

نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه و جهاد دانشگاهی یک خانواده هستند، افزود: جهاددانشگاهی زمانی می تواند موفق عمل کند که شان خانواده را حفظ کرده و این حفظ شان و منزلت، جهاددانشگاهی را مقتدرتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بین جهاد دانشگاهی و صنایع یک ضرورت است

تعامل بین جهاد دانشگاهی و صنایع یک ضرورت است