مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-01سياسي

آیت الله ناصری: تاکید امام خمینی ره فراتر از تشکیل حکومت، ریشه کنی طاغوت بود


زمانی که شاه از ایران فرار کرد، پیشنهادات بسیاری برای تشکیل حکومت داده شد اما امام هیچکدام را نپذیرفت و به ریشه کنی طاغوت تاکید داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال نمادین از هواپیمای حامل امام در فرودگاه شهید صدوقی یزد به مناسبت آغاز دهه فجر با اشاره به روایتی از امام جواد(ع) اظهار کرد: حرکت کردن و به موفقیت رسیدن در هر امر مهمی وابسته به اتکا به خدا و اعتماد به حق و اطمینان به قدرتمندی و یاری رسانی خداست.

وی افزود: امام خمینی(ره) نیز در مسیر مبارزات انقلاب اسلامی ابتدا برای خدا حرکت کرد و همه موانعی که بر سر راه او ایجاد می شد، با توکل به خدا و با اعتماد به خداوند متعال حل می کرد.

امام جمعه یزد گفت: در همین ایامی که شاه رفته بود و امام تصمیم داشت که به ایران باز گردد، مسائل بسیاری در حال وقوع بود، در شرایطی که در ایران تلاطم بسیاری وجود داشت و شرایط پاریس نیز متفاوت از قبل بود، عده ای بنا داشتند که مسئله انقلاب را به نحوی حل کنند که هم مردم را راضی نگه دارند و هم آمریکا و شاه را راضی کنند و اقدامات بسیاری از مصاحبه های تلفنی تا رایزنی ها انجام شده بود و با برخی بزرگان قم نیز هماهنگی ها انجام شده بود اما امام خمینی(ره) مخالفت جدی با این موضوع داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: تاکید امام خمینی ره فراتر از تشکیل حکومت، ریشه کنی طاغوت بود

آیت الله ناصری: تاکید امام خمینی ره فراتر از تشکیل حکومت، ریشه کنی طاغوت بود