مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-01سياسي

فروش 67 میلیاردی در ششمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی استان هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش 67 میلیارد ریالی در جریان برگزاری ششمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی ، رییس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه و دستورات اخیر ایشان مبنی بر لزوم صیانت از بیت المال و ادامه روند تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های سراسر کشور، ششمین مرحله مزایده موتورسیکلت های توقیفی استان هرمزگان امروز چهارشنبه 12 بهمن 1401 برگزار شد که در جریان آن، تعداد 2700 دستگاه موتورسیکلت فرسوده و اسقاطی فروخته شد.

وی مبلغ فروش حراج موتورسیکلت های توقیفی در این مزایده را 67 میلیارد و یکصد و دو میلیون و یکصد و چهل و هفت هزار و پانصد ریال اعلام کرد.

قهرمانی همچنین با اشاره به اینکه طی شش مرحله برگزار شده از مزایده موتورسیکلت های اوراقی و توقیفی در پارکینگ های این استان تاکنون تعداد 8 هزار و هشتصد و پنجاه و چهار دستگاه موتورسیکلت فروخته شده است، تأکید کرد: این مزایده ها تا تعیین تکلیف همه خودروها و موتورسیکلت های موجود در پارکینگ های استان هرمزگان ادامه خواهد داشت.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 67 میلیاردی در ششمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی استان هرمزگان

فروش 67 میلیاردی در ششمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی استان هرمزگان