مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-01سياسي

جمهوری اسلامی تعیین کننده مناسبات خاورمیانه است


امام جمعه شهرستان آمل به عظمت و پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب، اکنون به یکی از ابرقدرت های منطقه تبدیل شده و تعیین کننده مناسبات خاورمیانه است.

- حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان امروز درآیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان پسرانه انقلاب اسلامی شهرستان آمل، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بی نظیرترین انقلاب تاریخ جهان است که بنیانگذار این صلابت و شکوه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بود.

وی به عظمت و پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران درطی 4 دهه گذشته اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب، اکنون به یکی از ابرقدرت های منطقه تبدیل شده و تعیین کننده در مناسبات منطقه ای است.

امام جمعه آمل با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مبانی دینی و اعتقادی است، گفت: شاکله بنیادین انقلاب اسلامی ایران با باورهای دینی و اعتقادی عجین شده است و این مهم تفکیک پذیر نیست.

حجت الاسلام یعقوبیان، با اشاره به ناکامی های انقلاب های جهان، افزود: انقلاب اسلامی در سایه وجود قرآن، ولایت فقیه و مردم همیشه در صحنه به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آزادی بیان و استقلال ایران اسلامی برگرفته از تفکرات انقلابی امامین انقلاب بوده است، تصریح کرد: ایران اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی تعیین کننده مناسبات خاورمیانه است

جمهوری اسلامی تعیین کننده مناسبات خاورمیانه است