مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-01سياسي

شهردار بندرعباس در دیدار کنسول چین: آماده میزبانی از سرمایه گذاران چینی هستیم


گفتگوهای دو جانبه این دیدار با محوریت افزایش ارتباطات شهرداری بندرعباس با سرکنسولی جمهوری خلق چین، پیگیری خواهر خواندگی شهر بندرعباس با یکی از شهرهای بندری چین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز در محل شهرداری بندرعباس مهدی نوبانی با لی آنگ کنسول چین در بندرعباس دیدار و نشستی برگزار کرد.

نوبانی در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نماینده دولت چین در شهر بندرعباس گفت: ارتباطات بین المللی و منطقه ای برای شهرها و کلانشهرها بسیار حایز اهمیت است و بندرعباس به عنوان یک شهر بندری پیش رو و در مسیر توسعه نیازمند استفاده از تجربیات منطقه ای در حوزه مدیریت شهری می باشد.

  شهردار بندرعباس افزود: پتانسیل وضعیت و موقعیت شهر بندرعباس برای سرمایه گذاری بسیار بالاست و ما آمادگی داریم در حوزه های مختلف از سرمایه گذاران چینی برای توسعه زیر ساختهای مهم شهر در بحث گردشگری و امور شهری و خدماتی استقبال و استفاده کنیم.

نوبانی، توسعه را برای شهر ها یک فرایند فراگیر عنوان کرد و گفت مدیریت شهری موفق با توسعه فراگیر به نتیجه مطلوب خواهد رسید که در این مسیر استفاده از تجربه های بین المللی برای شهر بندرعباس بسیار مفید و حایز اهمیت أست و ما مصمم هستیم که با همکاری و همراهی شما در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بندرعباس در دیدار کنسول چین: آماده میزبانی از سرمایه گذاران چینی هستیم

شهردار بندرعباس در دیدار کنسول چین: آماده میزبانی از سرمایه گذاران چینی هستیم