مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-01فرهنگي

کتاب «برای تو با عشق عزیزم» سیاه مشق های یک کاریکاتوریست است


مراسم رونمایی از کتاب «برای تو با عشق عزیزم» اثر سیدمسعود شجاعی طباطبایی توسط انتشارات سوره مهر برگزار و در آن گفته شد این کتاب سیاه مشق های یک کاریکاتوریست است.

- مراسم رونمایی از کتاب برای تو با عشق عزیزم اثر سیدمسعود شجاعی طباطبایی توسط انتشارات سوره مهر برگزار و در آن گفته شد این کتاب سیاه مشق های یک کاریکاتوریست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب برای تو با عشق عزیزم نوشته سید مسعود شجاعی طباطبایی با حضور محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر، سیدمسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست، نادر قشقایی مجسمه ساز، محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و جمعی دیگر از اهالی هنر و رسانه در کافه کتاب سمیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دادمان گفت: حقیقتاً این کتاب، کتاب خوشمزه ای است و هر زمان که احساس خستگی می کنیم اگر یکی از صفحات را باز کنیم، حالمان را خوب می کند.

در وصف آقای شجاعی می توان بسیار حرف زد اما نکته ای که من همیشه به آن غبطه می خورم این است که همیشه و در همه لحظات در تلاش و تکاپو برای انجام کاری هستند.

جدا از اینکه در هنرشان آموزگارند، این احوال و رفتار هم خودش یک رفتار آموزگاری است که همیشه مثل یک سرباز در خط مقدم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «برای تو با عشق عزیزم» سیاه مشق های یک کاریکاتوریست است

کتاب «برای تو با عشق عزیزم» سیاه مشق های یک کاریکاتوریست است