مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-01سياسي

انقلاب اسلامی، انقلابی بی مانند


انقلاب اسلامی انقلابی بی مانند است که تفاوت های اساسی با سایر انقلاب ها دارد و از جنبه های مختلف تغییر نگرش را در جامعه ایجاد کرد که این مهم جز با همراهی خدا با مردم رخ نمی داد.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بی مانند است که تفاوت های اساسی با سایر انقلاب ها دارد و از جنبه های مختلف تغییر نگرش را در جامعه ایجاد کرد که این مهم جز با همراهی خدا با مردم رخ نمی داد.

سیدرضا مرتضوی، امروز(چهارشنبه،12 بهمن) در ویژه برنامه آغاز دهه فجر که در گلستان شهدا برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ورود تاریخی امام به کشور بعد از سال ها تبعید، اظهار کرد: قطعا این اتفاق، این رویداد عظیم و این انقلاب بی مانند که تفاوت های اساسی با سایر انقلاب ها دارد و از جنبه های مختلف تغییر نگرش را در جامعه ایجاد کرد، جز با همراهی خدا با مردم رخ نمی داد.

وی افزود: این روزها ایام الله است، چون اراده خدا برای مردم ایران به صورتی متفاوت از سایر روزها رقم خورد و به واسطه پیشینه جنبش ها و تلاش های مردم که از سال های دور اتفاق افتاده و انباشته ای از انتظار و تجربه برای ایجاد عدالت شکل گرفته بود، وجود نورانی امام(ره) که با دم مسیحایی خود در دوران نهضت انقلاب ابعاد مختلف این اتفاق را روشن کرده و الگویی از یک حرکت مردمی را ترسیم کردند، پیشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی، انقلابی بی مانند

انقلاب اسلامی، انقلابی بی مانند