مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-01فرهنگي

آکادمی اسکار درباره نامزدی مشکوک تصمیم گرفت


آکادمی اسکار پس از بررسی اعلام کرد که نامزدی «آندره آ ریسبرو» برای فیلم «به لزلی» در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی زن، لغو نخواهد شد.

- آکادمی اسکار پس از بررسی اعلام کرد که نامزدی آندره آ ریسبرو برای فیلم به لزلی در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی زن، لغو نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، این بازیگر بریتانیایی برای بازی در درام کم هزینه و مستقل به لزلی پس از کمپین لحظه آخری از سوی افراد مشهور از جمله کیت وینسلت و گویینت پالترو ، به شکل شگفت انگیزی در میان نامزدهای بخش بهترین بازیگر زن امسال قرار گرفت و پس از آن برخی اتهامات درباره استفاده از تاکتیک های ناعادلانه از سوی تیم تبلیغاتی این فیلم موجب شد آکادمی ضمن بررسی این موضوع به بازنگری داخلی رویه های انتخاباتی بپردازد.

آکادمی اسکار پس از بررسی نامزدی پر حرف و حدیت رینسبرو در بیانیه ای اعلام کرد: بر اساس بررسی آکادمی، فعالیت مورد بحث، به سطحی نمی رسد که نامزدی فیلم لغو شود.

با این حال، تاکتیک های رسانه های اجتماعی و کمپین تبلیغاتی که باعث نگرانی شده را دریافته ایم و این مسائل مستقیماً با طرف های مسئول رسیدگی می شود .

در مقاله ای در لس آنجلس تایمز، ادعا شد که کارگردان این فیلم یعنی مایکل موریس و همسرش با بسیاری از دوستان مشهور تماس گرفتند تا از آنها برای حمایت از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی اسکار درباره نامزدی مشکوک تصمیم گرفت

آکادمی اسکار درباره نامزدی مشکوک تصمیم گرفت