مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-01سياسي

رایزنی وزرای خارجه ایران و موریتانی در نواکشوت


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر خارجه موریتانی در نواکشوت دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نواکشوت، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی برای دیدار و گفت وگو با مقامات موریتانی به این کشور سفر کرد، شب گذشته (سه شنبه) 11 بهمن ماه به وقت محلی با حضور در محل وزارت امور خارجه این کشور با محمد سالم ولد مرزوک وزیر خارجه این کشور دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان همچنین پس از آن در مراسم ضیافت شام همتای خود شرکت کرد.

  مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه و   علی چگنی مدیرکل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی، پایش و مقابله با تحریم نیز امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می کنند.

حسین امیرعبداللهیان 30 فروردین ماه سالجاری در گفت وگوی تلفنی با محمد سالم ولد مرزوک وزیر امور خارجه و همکاری های جمهوری اسلامی موریتانی ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه، بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از گسترش روابط با کشور موریتانی استقبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزرای خارجه ایران و موریتانی در نواکشوت

رایزنی وزرای خارجه ایران و موریتانی در نواکشوت