مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-01سياسي

رژه موتوری نیروهای مسلح از فرودگاه تا گلزار شهدای کرمانشاه


همزمان با سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، موتور سواران نیروهای مسلح به صورت نمادین مسیر فرودگاه تا گلزار شهدای کرمانشاه را رژه رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت آغازین روز ایام الله دهه مبارک فجر مصادف با 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی، نیروهای مسلح رژه موتوری اجرا کردند.

موتورسواران نیروهای مسلح با در دست داشتن تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب، تصاویر رهبر معظم انقلاب، پرچم های جمهوری اسلامی ایران و شعارهای انقلابی، از مقابل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی از میدان امام(ره) تا گلزار شهدا را رژه رفتند.

این مراسم در یادبود بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و حرکت ایشان از فرودگاه مهرآباد به سمت گلزار شهدا در بهشت زهرا برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی عبدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ضمن با تبریک چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار ایران استوار 44 سال افتخار در خصوص برنامه امروز 12 بهمن که مصادف با ورود امام خمینی(ره) به میهمن اسلامی است به خبرنگار فارس، گفت: صبح امروز رأس ساعت 9 و 33 دقیقه همزمان با سراسر کشور  زنگ انقلاب در مدارس، دانشگاه ها و حوزه علمیه، قطارها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه موتوری نیروهای مسلح از فرودگاه تا گلزار شهدای کرمانشاه

رژه موتوری نیروهای مسلح از فرودگاه تا گلزار شهدای کرمانشاه