مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-01سياسي

جهاددانشگاهی سرمایه اجتماعی دانشجویان را کاربردی می سازد


نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی می تواند خروجی دانشگاه را برای مردم مبارک کند و سرمایه اجتماعی دانشجویان را با تکیه بر مهارت های روز و تجربه کاربردی سازد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی می تواند خروجی دانشگاه را برای مردم مبارک کند و سرمایه اجتماعی دانشجویان را با تکیه بر مهارت های روز و تجربه کاربردی سازد.

سلمان اسحاقی، امروز چهارشنبه 12 بهمن در دیدار رییس جهاددانشگاهی کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: با تاسیس جهاددانشگاهی، شاهد تغییر و تحولات ارزشمندی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و ترویج فرهنگ جهادی هستیم.

وی با بیا اینکه امیدواریم با انتصاب جدید رییس این نهاد در استان شاهد تغییر و تحولات بسیاری باشیم، افزود: تاسیس این نهاد یکی از یادگارهای امام راحل بود که اکنون در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن در دانشگاه ها فعالیت این این نهاد حول محور فن و تخصص و مهارت های مختلف موثر است.

وی با بیان اینکه این نهاد می تواند به خصوص در خراسان جنوبی تولید ثروت داشته باشد، تصریح کرد: جهاددانشگاهی می تواند خروجی دانشگاه را برای مردم مبارک کند و سرمایه اجتماعی دانشجویان را با تکیه بر مهارت های ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی سرمایه اجتماعی دانشجویان را کاربردی می سازد

جهاددانشگاهی سرمایه اجتماعی دانشجویان را کاربردی می سازد