مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-01سياسي

حمایت ایران از اقدامات «موریتانی » در مبارزه با تروریسم


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، گفت: ابتکار عمل رییس جمهور موریتانی در مبارزه با تروریسم و تقویت صلح و امنیت پایدار در صحرای غربی ارزشمند و سازنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حسین امیرعبداللهیان بعد از دیدار و رایزنی با رییس جمهور موریتانی در پایتخت این کشور آفریقایی در جمع خبرنگاران در ارتباط با مطالب مطرح شده در این ملاقات گفت: گفت وگوی بسیار سازنده ای را با رییس جمهور موریتانی داشتم، من حامل سلام های گرم رییس جمهور ایران به رییس جمهور موریتانی بودم و این دیدار فرصتی را فراهم کرد که با دیدگاه های رییس جمهور موریتانی در خصوص موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی از نزدیک آشنا شویم و در مورد این مسائل رایزنی و گفت وگو کنیم.

وی در ادامه افزود : تلاش های سازنده و ارزشمند رییس جمهور موریتانی در پیگیری ابتکارعمل مبارزه با تروریسم و تقویت صلح و امنیت پایدار در صحرای غربی مورد توجه ما است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران خود در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد از هر اقدامی در جهت تقویت صلح و ثبات و امنیت در منطقه آفریقا و سایر نقاط جهان حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شب گذشته برای دیدار با مقامات موریتانی وارد این کشور آفریقایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ایران از اقدامات «موریتانی » در مبارزه با تروریسم

حمایت ایران از اقدامات «موریتانی » در مبارزه با تروریسم