مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-01سياسي

نمایش عشق و دلدادگی در فجر 44/دلبستگی مردم به انقلاب ناگسستنی است


همزمان با فرارسیدن فجر 44 مردم انقلابی گلستان هم به آذیین بندی خیابان ها و نصب پرچم در سردرب خانه ها پرداخته تا از این طریق بتوانند عشق و دلبستگی ناگسستنی خود به انقلاب را نشان دهند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: با فرارسیدن دهه مبارک فجر 1401، یک سال بر عمر پرافتخار انقلاب اسلامی ایران افزوده شد، انقلابی که سرآغاز فصل نوینی از زندگی پر افتخار و سراسر عزتمند میلیون ها ایرانی از قومیت ها و مذاهب مختلف بود.

در استان گلستان هم، به مانند سایر مناطق کشور از چند روز قبل، حال و هوای شهر و روستاها متحول شده است.

آذین بندی معابر و خیابان ها و سر درب مغازه ها و پاساژها که بخش عمده ای از آنها به صورت خودجوش و مردمی خلق شد بیانگر، دلبستگی ناگسستنی مردم به انقلاب است.

هرچند برخی از ادارات و نهادهای تبلیغی با فضاسازی و نصب المان های ویژه دهه فجر، نوید رسیدن فجر 45 را به مردم داده اند اما تکاپوی واقعی نزد جوانان و نوجوانان دیده می شود؛ نسل سوم و چهارمی که ثمرات و دستاوردهای انقلاب را در کتاب ها و از بزرگترها شنیده اند.

طنین آهنگ های انقلابی از محلات مختلف به گوش می رسد و مدارس و دانشگاه ها برخلاف تصور رسانه های معاند و وابسته، سرشار از نمایش دلدادگی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم به انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عشق و دلدادگی در فجر 44/دلبستگی مردم به انقلاب ناگسستنی است

نمایش عشق و دلدادگی در فجر 44/دلبستگی مردم به انقلاب ناگسستنی است