مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 02:102023-01-31ورزشي

چقدر خوب که امثال شما در فوتبال نباشند آقای آجرلو!


مدیرعامل سابق استقلال به جای توضیح درباره اقدامات سوال برانگیزش در این باشگاه به دفاع غیرمنطقی از کارهایش پرداخت و هیچ کدام از اشتباهاتش را گردن نگرفت و با افتخار از تصمیماتی که استقلال را در چاه انداخته صحبت کرد.

- جی پلاس، همین چند هفته پیش بود که مهدی تاج در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه پرونده مارک ویلموتس در چه وضعیتی قرار دارد و کجاست؟ گفت: در جیب من! این نمونه ای از رفتار مدیرانی است که بعد از اقدامات آسیب زننده خود در فدراسیون یا باشگاه تحت مدیریت شان، طلبکار می شوند و هرکسی از آن ها توضیح بخواهد دست پیش را می گیرند تا مبادا مجبور به پاسخگویی شوند.

هنوز از رفتار مهدی تاج صحبت بود که مصطفی آجرلو در برنامه فوتبال برتر گفت و گویی که در آن تلاش به فرار رو به جلو داشت، مدیریتش در استقلال را بی عیب و نقص دانست و به اشتباهاتش افتخار هم کرد.

آجرلو بستن قرارداد سنگین با بازیکنان استقلال را هم یک مزیت می داند و اعلام کرد که گران بودن تیم یک اتفاق خوب است و این نشان می دهد تیم ارزشمند است! مشخص نیست او با چه مترو معیاری قرارداد سنگین 20 میلیاردی با بازیکن 33 ساله که هیچ بارفنی برای تیم نداشته و باعث شده او علی رغم نیمکت نشینی حاضر به جدایی نشود را درست می داند و فروش و خرید قرضی مهدی قائدی را حرفه ای ارزیابی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر خوب که امثال شما در فوتبال نباشند آقای آجرلو!

چقدر خوب که امثال شما در فوتبال نباشند آقای آجرلو!