مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 01:402023-01-31سياسي

تأکید رییس جمهور موریتانی بر نقش ایران در مبارزه با تروریسم


رییس جمهور موریتانی در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به نقش ایران در مبارزه با تروریسم بر توسعه مناسبات دو کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نواکشوت، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در سفری رسمی و در رأس هیأتی سیاسی در نواکشوت حضور دارد، با محمد ولد غزوانی رییس جمهور موریتانی دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار در خصوص توسعه روابط دو جانبه، حوزه های مختلف روابط به ویژه بخش های فناوری ، فرهنگی، اقتصادی، تجاری و تحولات منطقه ای و بین المللی با رییس جمهور موریتانی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار از ابتکار عمل و تلاش های رییس جمهور موریتانی برای برقراری صلح، ثبات و مبارزه با تروریسم در منطقه صحرای آفریقا قدردانی کرده و سلام رییس جمهور اسلامی ایران را به رییس جمهور موریتانی ابلاغ کرد.

بررسی مسائل مهم منطقه ای از جمله حمایت از مردم و آرمان فلسطین و توسعه روابط بین کشورهای اسلامی و برگزاری نشست وزرای امور خارجه در نواکشوت در اسفند ماه سالجاری از دیگر محورهای مورد تبادل نظر در این دیدار بود.

محمد ولد غزوانی رییس جمهور موریتانی نیز با ابلاغ سلام گرم خود به آیت الله رییسی، روابط ایران و موریتانی را تاریخی و متین خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس جمهور موریتانی بر نقش ایران در مبارزه با تروریسم

تأکید رییس جمهور موریتانی بر نقش ایران در مبارزه با تروریسم