مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 01:302023-01-31بين الملل

هزاران نفر در بلژیک تظاهرات کردند


هزاران نفر از شاغلان بخش مراقبت های بهداشتی بلژیک با حضور در خیابان های پایتخت این کشور و در اعتراض به دولت، شرایط بهتر کاری را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از کارکنان و کارگران بخش مراقبت های بهداشتی بلژیک روز سه شنبه با حضور در خیابان های پایتخت این کشور و در اعتراض به دولت، شرایط بهتر کاری را خواستار شدند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری تی آرتی بیش از 10000 نفر از شاغلان بخش بهداشتی و پزشکی  در سراسر بروکسل پایتخت بلژیک با برپایی تظاهراتی خواستار شرایط کاری بهتر و دستمزد بیشتر شدند.

فعالان اتحادیه های کارگری و شاغلان بخش بهداشتی بلژیک خواستار استخدام افراد بیشتری در بیمارستان ها و خانه های سالمندان هستند.

مارک سلسلاک از فعالان اتحادیه کارگری بلژیک گفت: سال های ارزشمند هدر می روند و ما نمی توانیم تا انتخابات 2024 صبر کنیم.

این در حالی است که کارگران بلژیکی همچنین در نوامبر 2022 در جریان اعتصابات سراسری علیه افزایش قیمت ها به خیابان ها آمدند که موجب اختلال در حمل ونقل، لغو اجباری پروازها و لغو خدمات عمومی شدند.

  اتحادیه های کارگری بلژیک اعلام کرده اند که قیمت بنزین تنها در یک سال 130 درصد، برق 85 درصد و سوخت 57 درصد افزایش یافته، در حالی که قیمت مواد غذایی نیز افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران نفر در بلژیک تظاهرات کردند

هزاران نفر در بلژیک تظاهرات کردند